URSZULA GŁODOWSKA

Urszula Glodowska

Hello! Jestem absolwentką filologii angielskiej. Moja przygoda z nauczaniem języka angielskiego rozpoczęła się 10 lat temu. Największą przyjemność sprawia mi praca z dziećmi przedszkolnymi oraz uczniami szkoły podstawowej. Dzieci w tym przedziale wiekowym mają bardzo dużo energii, są twórcze i ciekawe świata. Odpowiednio zmotywowane i ukierunkowane uczą się chętnie i nabierają pozytywnego stosunku do języka obcego, co jest elementem kluczowym na początku edukacji językowej. W swojej pracy staram się pokazać moim uczniom, że język angielski jest bardzo potrzebny a jego nauka może być świetną przygodą. Największą satysfakcją i nagrodą dla mnie jako nauczyciela jest zadowolenie oraz postępy w nauce moich uczniów. Prywatnie uwielbiam podróżować (nie tylko po krajach anglojęzycznych), jeździć na nartach, biegać i czytać.

 

MARTA GOŁĘBIEWSKA

Marta Gołębiewska

Magister filologii angielskiej i studiów tłumaczeniowych. Moja przygoda z nauczaniem języka angielskiego rozpoczęła się w 2007 roku. Od tamtego momentu nauczanie dzieci i młodzieży stało się moją pasją i drogą w życiu. Moje doświadczenie zawodowe nauczyło mnie, aby do każdego ucznia podchodzić indywidualnie, bo przecież każdy jest inny i inaczej chłonie wiedzę. Moim głównym celem jest to, aby uczniowie czuli się dobrze i pewnie na moich zajęciach, dlatego stosuję różnorodne metody nauki, dzięki którym jestem w stanie dotrzeć do każdego z nich. W pracy i w życiu kieruję się mottem „Today is a good day to learn something new”, dlatego najważniejsza jest dla mnie świadomość, że oprócz świetnej zabawy moim uczniom zostaje coś w głowach.

 

EDYTA IZWANTOWSKA

Edyta Izwantowska

Jestem nauczycielem języka angielskiego z 12-letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą. W swojej pracy uwielbiam spontaniczne reakcje dzieci, ich energię i otwartość. Rozbudzanie entuzjazmu do nauki języka angielskiego jest moim nadrzędnym celem, a nagrodą postępy i osiągnięcia moich uczniów. W nauczaniu dzieci stawiam na odpowiednią motywację. Motywowanie to zadanie nauczyciela, aby ukierunkować, pomóc, zachęcić. Ważne jest, by nauka języka angielskiego kojarzyła się z czymś przyjemnym i nie była przykrym obowiązkiem. Nasza szkoła realizuje ambitny program nauczania oparty na różnorodnych materiałach dydaktycznych, nowoczesnych metodach nauczania, co jest gwarancją sukcesu. Do zobaczenia na zajęciach!

 

ALEKSANDER BUCHALSKI

Hi ! Jestem lektorem języka angielskiego od kilku lat. Największą satysfakcję i przyjemność sprawia mi praca dziećmi i młodzieżą. Moja przygoda z językiem angielskim zaczęła się, gdy sam byłem dzieckiem i od tamtego czasu jestem całkowicie nim zafascynowany. Dlatego też chciałbym przekazywać moją wiedzę innym. Doświadczenie nauczyło mnie, że siedzenie przed książką i ciągłe uczenie się gramatyki czy słówek na pamięć nie jest najlepszym wyjściem. Stąd podstawową częścią moich zajęć jest nauka przez działanie. A mówiąc o grupach dziecięcych będzie to nauka poprzez zabawę, więc na pewno nikomu nie będzie się nudziło:) Prywatnie trenuje judo, podróżuję i uczę się hiszpańskiego by w niedalekiej przyszłości wyjechać do Hiszpanii.

 

ANNA DULNY

Ania Dulny

Jestem absolwentką anglistyki na uczelni SWPS w Warszawie. Nauczaniem dzieci i młodzieży zajmuję się od pięciu lat. Przez cały ten okres brałam udział w szkoleniach metodycznych z nauczania języka angielskiego. Na zajęciach wykorzystuję nowoczesne metody nauki. Ważne jest dla mnie dobra atmosfera i zaangażowanie uczniów podczas lekcji. Jestem lektorem z poczuciem humoru i wychodzę naprzeciw wymaganiom ucznia.

 

JULIA LENARCZYK

 

Julia Lenarczyk

Jestem nauczycielem angielskiego z kilkuletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą. Wyróżnia mnie kreatywność w prowadzeniu zajęć oraz wrażliwość na odmienny charakter i indywidualne uwarunkowania każdego ucznia. Zależy mi na tym, by uczniowie rozwijali się i robili postępy na miarę swoich możliwości. Moja fascynacja językiem i kulturą krajów anglojęzycznych przekłada się na atmosferę zajęć i umiejętność zainteresowania tematem